Klacht: Opheffen Bushalte Amerikalaan te Beek ( Limburg )

op 07 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Arriva is voornemens deze halte te gaan opheffen per 11/12/2016

Ik ben slecht ter been en afhankelijk van deze halte om dagelijks naar mijn werk te komen.

Graag geef ik nog even aan dat er nu op de Amerikalaan een enigszins overdekte halte is waar ik kan gaan zitten als ik lang op de bus moet wachten. Ook kan men zien hoe lang het nog duurt voordat de bus komt.

Bij de alternatieve andere haltes is dat helaas niet het geval wat het voor mij dus al een stuk lastiger maakt om daar te moeten gaan wachten op de bus. Ik kan niet lang staan.

Het zou fijn zijn als er ook eens iets meer rekening gehouden wordt met de medemens die niet zo mobiel meer zijn, zoals ik. Ik heb helaas geen andere keus om het openbaar vervoer te gebruiken en deze situatie maakt het voor mij nog lastiger om naar mijn werk en weer thuis te komen en ik krijg dan nog meer reistijd erbij.

Bushalte behouden voor mij en mijn collega's en mensen van andere bedrijven in de buurt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 september 2016 om 16:39 geantwoord

Hallo Jacqueline,

Bedankt voor je bericht. Het klopt dat de halte ‘Amerikalaan’ aan de Amerikalaan vervalt. De bestaande vervangende halte ‘Australiëlaan’ aan de Europalaan ligt op loopafstand van deze halte. Complicatie is dat het betreffende haltebord van Veolia bij de halte 'Australiëlaan' op dit moment ontbreekt.

Daardoor bestaat deze halte nu alleen op papier en niet op straat. Dit kan voor verwarring zorgen. Echter uiterlijk 11 december is dit weer in orde en is de halte goed te vinden.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jacks