Klacht: Ophalen Apple telfoon

op 18 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Hallo….30 juni telefoon gebracht voor reparatie van Apple telefoon..zouden een sms krijgen van Vodafone als we hem weer konden afhalen..niks gekregen na 1,5 week dus gingen maar eens langs..nou nu komt het de telefoon was al afgehaald!!!!!! Uhhh niet door ons maar door iemand die de handtekening vervalst heeft en zo de telefoon mee heeft gekregen…vodafoon zelf doet er niet veel aan want we horen maar niks..mijn man is ontzettend boos want nergens krijgt hij fatsoenlijk antwoord..zijn telefoon is gewoon gestolen bij vodafoon..nou op naar de politie..daar gingen ze kijken wat ze konden doen..och ja we zijn verzekerd dus bellen dat de telefoon is gestolen en wat denk je wat die zeggen..nou menr dat is een probleem van vodafoon!!!waarom zijn we dan verzekerd..vandaag gaan we maar weer eens naar de vodafoon winkel maar weet nu al dat ik met lege handen naar huis ga..wij worden als dieven aangekeken en dat gaat ons te ver..kapot zijn we ervan..

Dat we de telefoon terug krijgen...en we betalen ook het abonnement voor de Apple en dat terwijl hij hem nog niet eens fatsoenlijk heeft kunnen gebruiken..

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste Roberto69, Bedankt voor het aangeven van je klacht. Ik kan in ons systeem zien dat een collega van mij je klacht inmiddels heeft behandeld. Ik hoop dat deze naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Jeannette Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 16 augustus 2012 om 10:13 geantwoord

klacht is reeds opgelost. klant heeft hier meer informatie over ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roberto69