Klacht: Opgezegd per 6 maart; rekeningen abonnenment lopen door

op 04 juli 2018 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 6 maart onderstaande mail ontvangen;
Beste Jacobus,
Je wilt je abonnement met 31621997146 onder klantnummer 502260043 opzeggen. Jammer, maar natuurlijk gaan we met je verzoek aan de slag. Je krijgt binnen 5 werkdagen bericht.
Heb je een Vodafone Garant toestelverzekering of Vervangende Toestel Service voor dit nummer? Die stopt dan ook op de datum dat je abonnement eindigt. Vergeet niet om een eventuele verzekering bij een andere verzekeringsmaatschappij zelf op te zeggen.
Kunnen we nog iets voor je betekenen? Bel dan 1201 of 0800 0094, of kijk op vodafone.nl
Groet,
Team Vodafone

Op 6 maart was het telefoonnummer al geblokkerd doordat wel de rekening van februari maar niet de rekening van januari was betaald; kon niet omgeboekt worden, dus abonnenment opgezegd met bovenstaande bevestiging als resultaat; omdat het contract afliep in februari en hij niet verlengd had, ging het bedrag voor het telefoontoestel van het abonnement af. Tot onze frustatie bleek er in april nog steeds niks gewijzigd in de gegevens m.b.t. het abonnement. Na veel gesodemieter is uiteindelijk via het back-office het abonnement alsnog m.i.v. 6 maart 2018 beëindigd, omdat het nummer was geblokkeerd. Jammer genoeg bleek vandaag dat dit helaas NIET is gebeurd; sterker nog; het abonnement loopt gewoon nog door. Weer gebeld; ja; er is 1 maand opzegtermijn. Prima, dan loopt het abonnement dus af op 05-04-2018 en moet de nota van april gecorrigeerd worden en die van mei en juni komen te vervallen; Nou, dat kon dus niet !!!!!! Terugbelverzoek voor het backoffice werd geweigerd en nota’s blijven staan ONDANKS DAT HET ABONNEMENT IS OPGEZEGD EN ER INDERDAAD ALLERLEI AANTEKENINGEN STAAN VAN 6 APRIL MAAR ER IS NIET OP HET KNOPJE ‘beëindigen’ GEDRUKT, DUS HET ABONNEMENT LOOPT GEWOON DOOR!!!!!

BEËINDIG HET ABONNEMENT ALSNOG per 06-03-2018 en creditering van de resterende openstaande nota's van april, mei en juni !!!!!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Monica349

3 maanden geleden - OP 07-07-02018 in een mail ontvangen van Vodafone de toezegging gekregen dat alles nu opgelost en gecrediteerd is....... Nu, 2 maanden later proberen ze nog steeds elke maand € 2,26 aan overige kosten te incasseren......... Zo hopeloos, die voldafone!!!! Uiteraard wéér een klacht ingediend.......

Alle klachten die gemeld zijn door Monica349