Klacht: opgezegd in maart 2020 en per april 2020 maar geen reactie

Wilma Tops op 07 juli 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb mijn lidmaatschap direct na het bekend worden van de sluiting opgezegd via mijn BasicFit app; in maart 2020 en in april 2020 nogmaals. Ik heb hiervan geen bevestiging ontvangen terwijl dit wel had moeten gebeuren. Afschrijven van mijn rekening lukte al even niet meer dus er is geen geld meer afgeschreven van mijn rekening. Nu wil BasicFit de maanden mei, juni en juli alsnog betaald hebben zo lees ik in de app. Een fatsoenlijke klantenservice is er op dit moment niet en ze zijn – lees eerdere berichten – in het geheel niet bereikbaar.

Ik wil dat mijn abonnement met terugwerkende kracht wordt stopgezet! Ik heb aan mijn verplichtingen voldaan maar BasicFit niet.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 08 juli 2020 om 08:28 geantwoord

Beste Wilma,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, wij waarderen dit enorm.

Ik heb het direct nagekeken in onze administratie en kan spijtig genoeg geen opzegging terugvinden. Aangezien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen ben ik bang dat de opzegging niet goed is doorgekomen. Spijtig genoeg kunnen we zonder bewijs van opzegging het lidmaatschap niet met terugwerkende kracht stopzetten. Onze excuses voor het ongemak!

Ik heb het lidmaatschap zojuist opgezegd met inachtneming van de opzegtermijn. Je ontvangt hier binnen enkele minuten een bevestigingsmail van, kijk ook voor de zekerheid in je spambox.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma Tops