Klacht: opgelost terwijl er niets is opgelost

op 13 september 2018 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 13 september 2018 om 21:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Bedankt voor uw klacht. Klarna geeft aan dat 'Mijn collega van de klachtenafdeling heeft u in dit gesprek uitgelegd hoe Klarna te werk gaat'

Ik raad u aan Klarna te beoordelen met een negatief klacht-afhandelingscijfer indien u niet tevreden bent.

Met vriendelijke groet,
Tom - Klacht.nl

Heeft op 15 september 2018 om 21:16 geantwoord

Dus als klarna beweerd dat het opgelost is zetten jullie er neer dat het opgelost is zonder met mij te overleggen of er een oplossing geboden is .
Echt slecht deze site klacht .nl kun je niet serieus nemen dus

Alle klachten die gemeld zijn door Macho123