Klacht: Opgelost plaatsen terwijl iets niet opgelost is

op 05 februari 2018 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Beste klacht.nl. Eerder heb ik een klacht ingediend over axender en tot mijn verbazing zie ik na de reactie van axender dat er boven mijn melding opgelost staat? Deze klacht is helemaal niet opgelost. Op deze manier zou het allemaal wel erg makkelijk gaan. Dus wie bepaald wanneer de klacht opgelost is?

Dat de persoon die de klacht meld vervolgens kan melden of een klacht opgelost is. Nu krijg ik een email met de vraag of de klacht is opgelost. Dus ik klik op nee en tot mijn verbazing is de volgende dag de klacht opgelost??

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 06 februari 2018 om 19:25 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Axender heeft een oplossing geplaatst en daardoor staat de klacht op 'opgelost'.

Uw gewenste oplossing: \"Als we weer iedere week de folders ontvangen\"
Oplossing van Axender: \"Onze afdeling Kwaliteit gaat voor u uitzoeken wat er aan de hand is en ervoor zorgen dat u de folders weer wekelijks van ons gaat ontvangen.\"

Als u het niet eens bent met de oplossing van Axender kunt u de oplossing beoordelen met een negatief cijfer.

Tom@Klacht.nl

Heeft op 06 februari 2018 om 19:40 geantwoord

Nog steeds geen folders ontvangen, dus de klacht is nog niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Es1984