Klacht: Opgelicht/ Verkeerde informatie

op 26 juni 2017 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Geachte Energie direct

Aller eerst wil ik per direct het contract waar ik ongevraagd aan vastzit stopzeggen

Dit omdat ik werd benadert door drie jongens en een dame op de beijerlandselaan te rotterdam.
Er werd mij verteld dat als ik aanmeld nog geen klant zou zijn en ik dit echter pas zou worden zodra ik over een maand meterstanden door zou hebben gegeven en nog nergens aan vast zit!! U collega had ook een telefoon gepleegd naar uw bedrijf over dat de email niet binnen was gekomen toen heeft de persoon aan de telefoon een dame hoorde ik uit het gesprek nog een email verstuurd hij vroeg mij om te kijken voor een tweede keer en toen kwamen beide mails binnen k geef me telefoon op dat moment aan u collega die mij te woord stond omdat de speentje op de grond viel op t moment van mijn zoontje ik kom dus net erachter dat u collega zonder mij toestemming op bevestigen gedrukt heeft en ik nu vast zit aan een contract wat niet de bedoeling was! Hij heeft ook niet gesproken over bedenkdagen uberhaupt ik belde toevallig een vriendin op die ook tijd geleden actief werkzaam is geweest van uw bedrijf en heeft mij duidelijk uitgelegd dat het niet alleen een aanmelding was maar ik ook vast zit aan een contract die u collega op een achterdochtig manier heeft weten te bevestigen! Dus ik hoop dat u mijn boze reactie snapt en dat dit terug gedraait word want dan kan k nog overwegen geen verdere stappen te ondernemen.

Met vriendelijk groet

Keshia Stewart

Zodra dit terug gedraait word en mijn ongevraagde contract per direct opgezegd word!.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 27 juni 2017 om 15:55 geantwoord

Beste Overdondert,

Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor de manier van aanmelden. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Ik zag dat u reeds antwoord had gekregen van mijn collega's, zowel via de e-mail als telefonisch. Ook via deze weg wil ik u bevestigen dat de aanmelding bij ons is geannuleerd.

Bij deze wil ik u ook mededelen dat wij een melding zullen maken naar de leidinggevende van de verkopers, zodat hier acties op uitgezet kunnen worden.

Ron
energiedirect.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Overdondert