Klacht: opgelicht hun moeten als mij verzekering zorgen dat ik win wan ik zit goed

op 09 augustus 2016 over Diks Verzekeringen in de categorie Verzekering

leuke verzekering je krijg een ongeluk door een oude vent die niet spiegelde alles en heb je net je rijbewijs beging je bij 0 en dan hoor helemaal niks van je en moet je maar achter komen dat je in eens in de min 5 staat en geld krijgen nee hoor die meneer liet me 2 keer schade formelier in sturen en hij zij nog nee meneer maakt niks uit en nu wil je een verzekering af sluiten moet je bij min 5 begingen kan togh niet een woord ZOEK EEN ANDER EERLIJKE VERZEKERING DIKS VERZEKEREINGEN hahaha DIK oprotte 😉 ik zat goed die meneer reed achter rit tegen de verkeer in zonder te spiegelen en ik zach aan komen en ik STOPE NO EN HIJ REED TEGEN MIJ ACHTER OP

als ik gewoon ls ik 1+ kom te staan en niet min 5 hoe dat kan als ik pas net een jaar me rijbewijs heb mmmmmmm

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diks Verzekeringen over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Diks Verzekeringen in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diks Verzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diks Verzekeringen

Heeft op 11 augustus 2016 om 14:35 geantwoord

Geachte heer Smetsers,

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Diks Verzekeringen B.V.

Bericht van Diks Verzekeringen

9 maanden geleden - Geachte heer Smetsers, U geeft aan dat wij uw schade hebben afgewezen en u op - 5 schadevrije jaren hebben gezet, echter is dit niet juist. Wij zijn slechts bemiddelaar en de verzekeraar beoordeeld de schade en past uw verzekering indien noodzakelijk aan conform de polisvoorwaarden na schade. Wij kunnen er slechts op toezien dat de verzekeraar op de juiste wijze handelt en naar onze mening is er in uw dossier gehandeld conform de wettelijke regelingen en bijbehorende jurisprudentie. JURISPRUDENTIE • Verkeersrecht 2013-1 Indien met een bord C4, als bedoeld in bijlage 1 RVV 1990, is aangegeven dat de weg dient te worden aangeduid als eenrichtingsweg, brengt dit met zich dat het betreffende verkeer zich enkel in de op het bord aangegeven richting mag voortbewegen. Achteruitrijden op een eenrichtingsweg is derhalve niet toegestaan. Het noodzakelijke achteruitrijden tijdens bijzondere manoeuvres zoals (file)parkeren en het inrijden van een uitrit kan echter niet worden beschouwd als het niet gevolg geven aan bedoeld verkeersteken Wij begrijpen dat dit volledig tegen uw gevoel van rechtvaardigheid in gaat, echter zal de verzekeraar de geclaimde schade door de tegenpartij alleen kunnen afhouden zodra daarvoor wettelijke gronden zijn. Voor zover wij na kunnen gaan heeft de verzekeraar juist gehandeld in de afwikkeling van de schade en had de verzekeraar geen andere mogelijkheid dan de tegenpartij schadeloos te stellen. Het feit dat u bent teruggevallen in schadevrije jaren is het gevolg van de regeling in de polisvoorwaarden behorend bij uw verzekering, waarvan de bonus/malus regeling overeenkomt met de gemiddelde regeling van verzekeraars met betrekking tot de bonus/malusregeling. Hierin kunnen wij ook geen foutief handelen van de verzekeraar ontdekken. Het spijt ons u niet positiever te kunnen berichten, echter zien wij geen gronden om het handelen van de verzekeraar inzake uw schadedossier en verzekering aan te kunnen vechten. Indien u van mening bent dat er gronden zijn dat Diks Verzekeringen onjuist heeft gehandeld dan vernemen wij graag exact wat u ons kantoor verwijt zodat wij specifiek op dat handelen een reactie kunnen geven. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Diks Verzekeringen B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door jeroen12345678910