Klacht: Opgelicht door Mom’s liquid love

op 18 december 2017 over Moms Liquid Love in de categorie Sieraden en horloges

Ik bestelde bij mom’s liquid love twee juwelen. Eentje met moedermelk en eentje met assen en een haarlok van mijn overleden grootmoeder. Ik behaalde 120€ en gaf aan de dame van mom’s liquid love mijn moedermelk en assen en een haarlok van mijn grootmoeder.

Dat is geleden van april 2016. Ik heb nog steeds niets ontvangen van haar. De dame reageert niet meer op telefoons, e-mails.

Ze heeft een kostbaar bezit van me afgenomen. De assen en het haarlokje. Dat een mens zo wreed kan zijn begrijp ik niet. Het is hartverscheurend als je ziet hoeveel mensen ze verdriet heeft aangedaan.

Ik zou heel graag de assen en het haarlokje van mijn overleden grootmoeder terug krijgen. Het doet me veel pijn dat dit gebeurd is. Het betekende enorm veel voor me dat ik de assen kon bewaren, en nu zijn ze kwijt. Geld terugkrijgen zou ook fijn zijn.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Moms Liquid Love

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Moms Liquid Love nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tinne Raeymaekers