Klacht: Opgelicht door Feelgoodshoes

op 18 mei 2020 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Hi,

Ik heb schoenen besteld bij feelgoodshoes.nl.
Adyen heeft de betaling verzorgd van de site. Ik heb met Ideal kunnen afrekenen.

Inmiddels een maand late zegt de verkoper dat Adyen hun geld vast houdt omdat andere klanten hebben geklaagd over oplichting. Ik vimd het bijzonder dat deze site nog steed in de lucht is (via het platform van Wix) en dat Adyen gewoon betalingen verzorgd.

Ik wil mijn geld terug en zowel Adyen als Wix zouden hun samenwerking stop moeten zetten met Feelgoodshoes.

Geld terug.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 mei 2020 om 11:11 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via [email protected], kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
[email protected]
www.adyen.com

Heeft op 19 mei 2020 om 11:22 geantwoord

De verkoper geeft aan dat Adyen hun geld vast houdt. Ik moet dus bij Adyen zijn volgens hen en Adyen zegt dat ik bij de verkoper moet zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door BarryK