Klacht: Opgelicht door ABN AMRO

op 01 juli 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

Na controle van de boekhouding blijk ik al jaren door @abnamro op kosten te zijn gejaagd. Betalen voor IB voor het ophalen van de regels die iemand plaats bij een overboeking, elke regel kost geld. Ook betaal ik voor SEPA betalingen die andere aan mij verrichten, kortom het is betalen voor alles wat er maar te verzinnen valt om voor te betalen.

De website van ABN AMRO verschaf helemaal geen informatie over deze extra kosten. De werkelijkheid staat niet goed in beeld op de website, ik ben daarom achteraf gewoon opgelicht.

Nu betaal ik €100,- per maand aan kosten voor het houden van een rekening. Dat is €1.200,- per jaar. Ik ben een eenmanszaak met af en toe een freelancer, daarnaast staat er ook voldoende geld op de rekening om eventueel rente te ontvangen.

Ik eis daarom mijn geld terug voor de kosten die zijn gerekend die onvoldoende zijn toegelicht.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

1 maand geleden - Goedemiddag Ponjee, Goed dat je je boekhouding hebt doorgenomen. Je hebt het over zakelijke tarieven en kosten. Ik wil hier graag over in gesprek gaan met je, want we willen zeker niet dat je het gevoel hebt opgelicht te worden. Op onze website kun je onze kosten vinden. De specifieke pagina over SEPA betalingen vind je hier: http://abn.com/2uvDAuf. Om hier verder over te praten hoor ik graag wanneer je telefonisch bereikbaar bent tijdens kantooruren. Met vriendelijke groet, Mw. L. Salama ABN AMRO Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 14 juli 2017 om 09:31 geantwoord

Vanuit ABN AMRO Webcare hebben wij de klacht op 1 juli in behandeling genomen. We hebben de klant verwezen naar ons kostenoverzicht op de website. Daarnaast hebben wij de klant aangeboden om telefonisch contact op te nemen, zodat we de kosten kunnen toelichten.

Vanuit de klant hebben we de afgelopen 2 weken geen reactie gehad. Daarom sluiten we de klacht op dit forum. Voor vragen kan er natuurlijk altijd contact worden opgenomen met onze zakelijke afdeling via 088 - 226 26 26. De zakelijke afdeling is elke werkdag bereikbaar van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 17.30 uur.

Alle klachten die gemeld zijn door ponjee