Klacht: Opgelicht

op 23 oktober 2017 over ABN AMRO in de categorie Banken

Hallo wij zijn verzekerd bij abnamro, en er is gezegd en staat ook in de papieren dat onze huisdieren zijn meeverzekerd. Nu we dus aanspraak maken van onze wa verzekering blijkt dat onze huisdieren niet verzekerd zijn. Dus pure oplichting.

Ben pas tevreden als er netjes uitgekeerd wordt

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

3 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, Ik kan me voorstellen dat je baalt wanneer een bepaalde schade niet uitgekeerd wordt. In de WA verzekering zijn huisdieren meeverzekerd. Bij verzekeringen gelden bepaalde voorwaarden, zo ook bij het meeverzekerd zijn van de huisdieren. Mocht je het huisdier bijvoorbeeld uitlenen of bij iemand anders onderbrengen, dan valt het huisdier onder de verantwoordelijkheid van die persoon en niet meer onder jouw WA verzekering. Heb je duidelijk uitleg gekregen waarom deze situatie niet verzekerd is? Als die niet het geval is neem ik graag contact met je op om meer duidelijkheid te verschaffen. Met vriendelijke groet, Janwalter ABN AMRO Webcare

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 07 november 2017 om 10:03 geantwoord

Geen reactie meer ontvangen op ons bericht richting de klant. Daarom ga ik ervan uit dat het duidelijk is. Indien er toch nog onduidelijkheden of vragen zijn, kan de klant ons altijd bereiken via Whatsapp. Dit kan via het Whatsapp nummer 0651570024. Telefonisch via 0900 0024 zijn we ook 24/7 te bereiken.

Heeft op 07 november 2017 om 10:36 geantwoord

Ik blijf van mening dat wij slecht geïnformeerd zijn over uw verzekeringen en wij nu hebben besloten ten eerste over te stappen naar een andere bank en naar een andere verzekeringsmaatschappij wij blijven ons genaaid voelen. Wij zullen dan waar het ook kan abnamro niet aanbevelen bij mensen. En dat is niet eens het ergste ik ben hierdoor een deel van mijn familie kwijt geraakt omdat we niet meer Door 1 deur kunnen. Want waarom ben ik bij andere maatschappijen wel verzekerd en bij u niet. Waarom zegt een collega van u dat we wel verzekerd zijn en u niet dus abnamro weet niet eens hoe het werkt, als de ene zegt het wordt wel vergoed en de andere niet.
Wij blijven in geen geval klant van abnamro.

Fennie Schutrup Hadders

Alle klachten die gemeld zijn door Schutrup