Klacht: OPGELICHT

op 01 mei 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een hotel gereserveerd van 28 april 2017 t/m 30 april 2017 voor mij en mijn zoontje. Bij het hotel aangekomen is gebleken dat ik een fout heb heb gemaakt bij het reserveren en een eenpersoonskamer heb geboekt in plaats van een twee persoonskamer. Kan gebeuren! Ik heb het hotel gevraagd of het mogelijk is om mijn reservering om te boeken naar een tweepersoonskamer. Zij hebben aangegeven dat zij alleen voor 1 dag een tweepersoonskamer beschikbaar hebben en dat ik de volgende dag de éénperssonkamer moet betrekken. Voor het plaatsten van een extra bed in de kamer zou ik dan 25 euro toeslag moeten betalen, vanwege mijn zoon.

Ik heb gezegd prima wat kost dat dan. Zij hebben aangegeven dat ik 85 euro moet betalen bovenop de 85 euro die ik al heb betaald voor de eenpersoonskamer. Ik heb aangegeven dat 170 euro onevenredig hoog is tav de prijzen die ik nog net voordat ik bij het hotel aan ben gekomen op de website heb zien staan ad 119 euro. Verder is de kwaliteit van de kamers niet in verhouding met het bedrag wat hij ervoor heeft gevraagd. Erg klein en totaal niet in overeenstemming met wat er op de site wordt aangegeven . Ik voelde mij aardig opgelicht maar had geen andere keus dan te betalen. Want zoals ze aangeven het is immers mijn fout geweest dat ik een eenpersoonskamer heb geboekt ipv een tweepersoonskamer. Prima! Ik heb het bedrag betaald. De volgende dag wilde ik de sleutels omruilen om mijn éénpersoonkamer met extra matras te betrekken, geeft de receptie aan dat de kamer te klein is om een matras erin te stoppen. Ik ga naar de website en zie staan dat het mogelijk is voor alle kamers om een extra matras erin te plaatsen. Zij hebben een éénpersoonskamer niet uitgesloten. Omdat ik en mijn zoontje met extra matras niet in de kamer pasten, moesten wij noodgedwongen naar een ander hotel gaan zonder het bedrag terug te krijgen, die ik voor de éénpersoonskamer heb betaald. Mijn vakantie en die van mijn zoontje zijn hierdoor aardig verpest en graag zou ik het bedrag terug willen krijgen voor de extra kosten die ik heb gemaakt voor zowel de tweepersoonskamer als de eenpersoonskamer waar ik geen gebruik van heb kunnen maken.

Als ik mijn geld terugkrijg voor de extra kosten die ik heb gemaakt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amaryllisfranklin