Klacht: Opgelicht

op 05 augustus 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik wordt opgelicht door Klarna, hun sturen een aanmaning die naar mijn weten al betaald was, dit was dus niet het geval. nu na anderhalve maand sturen hun een aanmaning met extra kosten. Ik had wat besteld via drogisterij.net en heb toen op klarna achteraf betalen gedrukt, na de bestelling heb ik een mail gehad van Drogisterij.net VSM dat ik het ook gewoon via hun kon betalen direct. dus heb ik dat gedaan. Ik kom er vandaag pas achter dat hun dat bedrag terug hadden geboekt op mijn rekening. ik heb het uitgelegd aan de mensen van klarna maar het lijkt net hun levensmissie om zoveel mogelijk geld uit mensen te kloppen

wanneer de aanmaningskosten bezorgkosten en toeslag betaalwijze ongedaan worden gemaakt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 05 augustus 2016 om 15:05 geantwoord

Beste Guillano,

Zojuist heb ik telefonisch contact met u opgenomen en zijn we samen tot een oplossing gekomen.

Voor een volgende keer verwijs ik u graag naar klarna.nl. Hier kunt de meest recente facturen terugvinden en heel gemakkelijk betalen via iDEAL.

Bedankt voor het aangename gesprek en een fijn weekend gewenst!

Groet, Loredana

Alle klachten die gemeld zijn door Guillano