Klacht: Opgelicht

op 03 augustus 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

We hebben een vakantie via TUI. Er stond 100 meter van het strand. Echter is hier geen strand. We hebben toen contact opgenomen met TUI, zij boden als alternatief dat we naar een strand konden rijden wat meer dan 2km weg is en dat zij dan entree voor ons betalen (achteraf declareren). Echter is dit natuurlijk geen gehele compensatie van het leed. We hebben gevraagd om overgeplaatst te worden naar een hotel dat wil bij een strand lag(hier hadden we geen eisen behalve dat het aan een strand lag). Dit was niet mogelijk. Mevrouw aan de lijn deed eerst of ik zat te liegen dat het op de site stond. Vervolgens toen ze het eindelijk had gevonden op de site van TUI gaf ze aan dat ik het nog maar goed moest gaan navragen (was al flink stuk langs het meer gelopen en had ook al het eea inmiddels opgezocht).

Als Tui je bij het begin van het gesprek niet laat voelen als leugenaar, dat zou het gesprek een stuk aangenamer maken en hierdoor is er ook geen escalatie. Ik werd boos omdat ik me gewoonweg niet gehoord voelde en vervolgens zei ze de hele tijd dat ze me begreep. Leuke telefoontraining helaas ontbrak al het gevoel in het gesprek waardoor je dat niet kunt verbloemen. Ben wel keurig telkens snel teruggebeld dat was wel goed.
Wij willen overgeboekt worden naar een hotel waar het strand wel in de buurt is of echt worden gecompenseerd (dus niet alleen de kosten voor entree), maar ook dat TUI inziet dat ze ons onder valse voorwaarden een reis hebben aangeboden en dat wij hier nooit die prijs voor hadden betaald. Het is schandalig!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HGdeJong