Klacht: Opgelicht

op 16 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik was vandaag op 16 mei naar jullie filiaal in Bijlmer gegaan om een all in one pc te kopen. Ik had gehoopt op personeel die wel verstand had van computers. Echter, blijkt dat zij niet eens de juiste pc meegeven dan die ze in de winkel verkopen.

Ik werd in het begin geholpen door ene Nigel en ik gaf aan dat ik op zoek was naar een all in one pc. Hij liet mij direct de werkende ASUS Zen Pro Z240ICGT-GJ051X zien van €999,-. Hij gaf aan dat hij deze aan iedere klant adviseerde vanwege de service van asus, specificaties en betrouwbaarheid. De jongeman liet mij de pc even uitproberen en gaf een paar demonstraties zoals de 4k functie en de mogelijkheid dat het scherm via de touchscreen bedienbaar was. Hij vond dat ik niet eens verder hoefde te kijken, maar ik wilde toch nog even een rondje doen.

Uiteindelijk twijfelde ik tussen een hp van dezelfde prijsklasse en de ASUS all in one pc. Later kwam ene medewerker Michel(Turkse jongen) erbij en aan hem vroeg ik ook voor welke die zou gaan. Hij liep ook naar de Asus toe en adviseerde ook dezelfde all in one pc als Nigel. Later heb ik hem ook gekocht bij Michel.

Ik ben nu thuis en heb mijn pc aangesloten en geconfigureerd. Wat mij opviel was dat deze scherm niet reageerde op mijn vingers. Ik ging even verder zoeken en later kwam ik erachter dat dit niet de Asus all in one pc was waar ik al een uur lang mee werd geholpen in de winkel door 2 verschillende medewerkers! Het werd mij ook nog eens als eerst geadviseerd. Het blijkt dat de prijskaartje van €999,- hoorde bij de ASUS Zen Z220ICUK-GC019X zonder touchscreen.

Ik zit nu thuis met een verkeerde pc dan waar er over gesproken werd in de winkel. Ik krijg letterlijk een ander pc mee die in de winkel gedemonstreerd werd. Dat kan toch niet! Ik vind dit enorm vervelend . Ik kwam naar de winkel toe voor wat professioneel advies, maar ik kon beter zelf achter de computer een pc via het internet bestellen! Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

Als ik voor dezelfde prijs de computer meekrijg dat aan mij gedemonstreerd en geadviseerd werd.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door everit59