Klacht: Opgelicht

op 04 september 2018 over ontstoppingsservicenederland in de categorie Algemeen

Wij hebben vrijdag via uw ontstopping-service24 een monteur in huis gehad voor een verstopping in onze gootsteen. Deze man is zeggen en schrijven 15 minuten binnen geweest en of we even € 325,- konden betalen. Dit keurig dezelfde avond nog betaald echter zondag ochtend bleek het probleem niet opgelost, meteen met jullie gebeld zouden terug gebeld worden, helaas niet gebeurd. Maandag weer de hele dag gebeld zouden terug gebeld worden helaas weer niet terug gebeld sterker nog de telefoon werd er diverse malen opgegooid. Dinsdag hetzelfde verhaal, nu blijkt dat jullie iemand kunnen sturen maar we weer opnieuw kunnen betalen. Bij MEL service gekeken op internet, telefoonnummer niet in gebruik. Rare manier van zaken doe en ben dan ook zeer teleurgesteld in deze service. Maandag werd er nog gezegd dat alles keurig opgelost zou worden maar helaas ondertussen zitten wij al 3 dgn met een verstopping € 325,- armer en een hoop gedoe.

Mijn verstopping opgelost is en ik van dit bedrijf mijn geld terug krijg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ontstoppingsservicenederland

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ontstoppingsservicenederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wilmatjevw