Klacht: Opgelegde annulatie + misleidende info over faciliteiten.

op 17 juli 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Beste,

onze vakantie zit er ondertussen op, en het wordt nu tijd om alles deftig af te sluiten.

Basisconclusies:

– Niettegenstaande voorafgaande confirmatie en het betalen van een voorschot (al in Januari !!!) heeft la Sentinella (Reserveringsnummer: 435721165) onze boeking geannuleerd (niet op onze vraag).

– De annulatie én vervanging van la Sentinella heeft mij enorm veel tijd opgesoupeerd, nog los van de meerprijs van 303€ van het alternatief tov. onze orignele boeking. Ik heb uiteindelijk zelf moeten zoeken omdat de tegenvoorstellen van booking.com steeds niet voldeden aan de gevraagde criteria). Ik houd u dan ook aan uw voorstel (zie mail hieronder) voor “gedeeltelijke vergoeding voor het meerbedrag”

– Uiteindelijk zijn wij gelogeerd geraakt in een bij-huis van Villa Tina (zie boeking 811815356), NIET OP DEZELFDE LOCATIE en op beslissing van de eigennaar.
Ook hier is NIET voldaan aan de criteria die we vooropgesteld hadden, en beantwoordde de accomodatie helemaal NIET aan de beschrijving op uw site. De eigenaar heeft ons, bij aankomst in villa Tina, gelogeerd in een bijhuis een kleine kilometer verder. De locatie op zich was OK (proper, ruim), maar er was GEEN WiFi, wat een duidelijk criterium was voor ons (heb ik nodig om professionele redenen !!). Eigenlijk totaal niet aanvaardbaar. Op uw site staat bvb. duidelijk ‘WiFi is beschikbaar in de openbare ruimtes. Deze service is gratis. ‘
Bovendien was er ook géén zwembad, géén welnessfaciliteit en géén ontbijtbuffet ter plaatse, terwijl dat op de site duidelijk aangegeven was (zie o.a. foto’s en beschrijving).

Dank dan ook om een correcte vergoeding te voorzien voor deze reeks van gebreken !

Vriendelijke groeten,
Hans C.
Belgie

We rekenen minstens op een volledige restitutie van de meerprijs die er was omwille van de opgelegde herboeking, en een degelijk voorstel als compensatie voor de misleidende informatie (ontbrekende faciliteiten) over de 2de boeking.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hanschys