Klacht: Openstaand saldo

op 17 september 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kort omschreven: lidmaatschap opgezegd wegens slechte service. Ik heb een sporttas aangekocht die kapot bleek te zijn ze willen deze niet compenseren dus heb ik hem zelf gecompenseerd in het nog te betalen saldo voor opzegging. Ze wensen dat ik nog 32.5€ betaal met 7.5€ verhoging voor nalatigheid omdat dit nog niet voldaan is. Meerdere mails gestuurd dat ik niet van plan ben dit te betalen. Wat is de oplossing? Ik ben ook van plan mijn verhaal eens goed uit de doeken te doen op sociale media bij al mijn kameraden die ook lid zijn van deze club als ik toch het saldo verplicht ben te betalen. Mvg

Gewenste Oplossing:

Een sporttas van dezelfde waarde zonder reclame op want ben niet van plan om hier nog reclame voor te maken. Of een kwijtschelding ter compensatie van de slechte service en kapotte rugzak

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 18 september 2017 om 15:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door NilsDePauw