Klacht: openingstijd Filiaal

op 29 april 2016 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Ik heb op 28 april een mail ontvangen dat mijn nieuwe bril klaar was.
Nu wou ik deze bril vanmorgen 29 april op gaan halen in het filiaal te Barneveld

Ik zag op de openingstijden staan dat het filiaal om 9.30 uur geopend was en dacht bij mezelf, dat komt goed uit kan ik mooi even voordat ik naar het werk ga mijn nieuwe bril ophalen.

Tot mijn verbazing was het filiaal nog niet geopend om 9.30 uur. Ik heb 10 minuten staan wachten en nog steeds niemand die de winkel kwam openen. Toen ik besloot om 9.40 uur weer teleurgesteld en toch lichtelijk geïrriteerd weer op de fiets te stappen, kwam er iemand aangelopen die de sleutel in de deur stak.

Echter nu snap ik ook dat je dan niet binnen 2 minuten iemand kan helpen dus ik had geen tijd meer aangezien mijn tijd om 9.55 uur vertrok richting Ede wageningen.

Nu is mijn vraag als er bij de openingstijden staat 9.30 uur is het toch de bedoeling dat de winkel om 9.30 uur geopend is en klaar om klanten te helpen en niet dat er een keer iemand om 9.40 uur aan komt sloffen om de winkel eens een keer te openen.

Ik vind dit een zeer slechte service en zeer klant onvriendelijk.
Het komt namelijk een beetje op mij over als ik bepaal wel wanneer de winkel open gaat en niet de openingstijden.

Als pearl contact met mij opneemt en met een fatsoenlijk antwoord en een normale regeling komt

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 09 juni 2016 om 14:34 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door henrievg