Klacht: Openen van zakkelijke rekening duurt 5 dagen en geen 20 minuten

op 12 september 2017 over ING in de categorie Banken

Ik ben al 15 jaar klant bij de ing en dacht om snel mijn zakelijke rekening te openen bij de ING tenslotte staat er op de site duidelijk dat dit binnen 20 minuten is gebeurd. Dit is misleidend het duurt in mijn geval 5 dagen met als gevolg direct achterstand van inkomsten dus, behoorlijke financiële schade!

Een tegemoetkoming in welke vorm dan ook en oprechte excuses en aanpassen van de tekst op de website dit is gewoon misleiding van klanten met grote gevolgen in dit geval financieel!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 12 september 2017 om 11:01 geantwoord

Beste Menno,

Het spijt me te lezen dat je deze ervaring hebt gehad mbt het openen van je Zakelijke rekening. Ik kan me voorstellen dat je dit met een bepaalde verwachting gaat doen. Een behoorlijke valse start.

Om jouw klacht verder in behandeling te nemen hebben wij meerdere gegevens nodig. Helaas gaat dat niet via dit kanaal. Ik wil je dan ook graag doorverwijzen naar ons Zakelijke team om jouw klacht intern op te laten nemen. Uiteraard neem ik de klacht en jouw feedback ook mee naar de verantwoordelijke afdelingen.

Wanneer je deze link: https://belmijnu.ing.nl/scripts/FreecallING.dll?subscrid=y9hwj7dhil&gjdata=Zakelijke_Rekening&gjname=Zakelijke%20Rekening kopieert en plakt in je adresbalk kun je je direct laten bellen door de afdeling. De kosten zijn voor ons!

Vriendelijke groet,

Julita
ING Webcare

Heeft op 12 september 2017 om 14:27 geantwoord

Nee want, ik kan er dus weer zelf achteraan!!

Bericht van ING

4 maanden geleden - Hallo Menno, Ik snap best dat je hier niet op zit te wachten. Helaas kan ik zonder (privacy gevoelige) informatie geen klacht voor je aanmaken. Mijn collega's van ING Zakelijk gaan telefonisch graag verder met jou in gesprek. Vriendelijke groet, Julita ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mco