Klacht: open verpakking

op 06 september 2015 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn zoon heeft 5 weken in de zomervakantie gewerkt om een mooi dolby surround setje te kopen.
We zijn naar de Mediamarkt op de Beijerlandselaan gegaan.
Daar heeft hij een setje gekocht van 135,-.
Helaas kon het setje niet op die manier aangesloten worden via zijn x-box, het miste een aansluiting voor een kabeltje. ( heb er niet zo veel verstand van, sorry).
Mijn zoon heeft alles weer keurig ingepakt en heeft het setje terug gebracht in de hoop dat hij het mocht omruilen. Helaas werd dit niet geaccepteerd omdat de doos open was.
Het kan toch niet de enige rede zijn dat zij het niet terug nemen. Je komt het probleem pas tegen als je de doos open maakt.
Mijn vraag is, of er echt geen oplossing te bedenken is of waar ik terecht kan met mijn probleem.

Dat er even wordt geluisterd en mee wordt gedacht over de mogelijkheden van het probleem. Ik heb nu alleen gehoord dat zij spullen waarvan de verpakking is geopend niet terug mogen nemen.
Mijn zoon heeft de doos keurig open gemaakt. Het kan toch niet zo zijn dat hij zijn 135,- kwijt is?.
Er zit nog een week garantie op.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pellies01