Klacht: Open staand bedrag te hoog

op 21 mei 2021 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestelde regelmatig via klarna.altijd alles netjes
Betaald en er staat al maanden geen bedrag open. Nu blijven ze zeggen dat m’n openstaande bedrag te hoog is en ik eerst moet betalen.contact met ze gehad maar ze zeggen niks voor mij te kunnen doen,heel vervelend want ik mis zo een hoop leuke winkels om te bestellen.ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik normaal een bestelling zou kunnen doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 21 mei 2021 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Conny,
Het is voor ons momenteel niet mogelijk om deze vraag via onze kanalen inhoudelijk met je te behandelen omdat we niet beschikken over de juiste factuurgegevens.
Om een uitgebreid antwoord te ontvangen op je vraag willen wij je vriendelijk verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice.
Je kunt met onze klantenservice chatten via de Klarna app of via https://app.klarna.com/login. Of je belt ze even op 020 808 2852.
Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag voor je klaar van 9.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur. Ons chatteam is 24/7 bereikbaar.

Groet,
Nathalie

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]