Klacht: Opdraaien verzendingskosten ongewenste dubbele levering

op 09 mei 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik plaatste een bestelling bij Bonprix en de eerste maal kreeg ik de melding dat de betaling via mijn Master Card niet aanvaard was. Daarop probeerde ik het opnieuw, met succes. Nu werd hetzelfde pakje echter 2x geleverd. Ik nam telefonisch contact op met Bonprix, waar men mij doodleuk meldde dat ik wel de 2x de verzendingskosten en ook de retourkosten moest betalen, terwijl ik deze bestelling uiteraard maar 1 keer wenste.

Bonprix neemt de verzendings- en retourkosten van het dubbel geleverde pakket op zich.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 09 mei 2017 om 15:15 geantwoord

Beste mevrouw Christiaens, bedankt voor uw interesse in bonprix. U hebt een vraag over een dubbele betaling. Bij deze bestellingwerden geen verzendkosten aangerekend. Betreffende de retourkosten vragen wij u vriendelijk het afgiftebewijs te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl, zodat een terugbetaling kan worden klaargezet. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door ElsC