Klacht: Oordopjes van Samsung.

op 05 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Al jaren heb ik de smartfoon van Samsung. Zeker al 6r. Ik wandel graag lange afstanden en doe ook hardlopen. Ik ben ook iemand die van kwaliteit hou dus de oordopjes van Samsung heb ik er graag bij. De kwaliteit van het geluid is voor mij perfect. Maar ow mijn God….ik weet niet hoeveel geld ik al heb uitgegeven aan dezs oordoppen van Samsung. Binnen een mnd of 2 mnd zijn ze kapot. Het ene oortje houd er dan mee op. Heel lang zei ik. Ik heb vaak pech met deze dingen. Nu heb ik bewust de bonnen bewaard van de laatste 3 aankopen. Alle 3 binnen de 2mnd kapot. Als ik al 6jr samsung smartfoon heb…tel maar uit je winst.
Vermeld het er dan bij….dat ze geen lange levens duur hebben. Voor mij geen Samsung oordopjes meer.

Een nieuwe vergoeden zou fijn. Kost weer ongeveer €30 om kwalitatieve goede aan te schaffen. Ik beb ze nodig voor het lopen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aucilia