Klacht: Ook nog retour zending kwijt, 1600 euro kwijt!!!

op 17 maart 2020 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Geachte heer mevrouw,

op 17 maart kreeg ik onderstaand bericht ( in het rood ). Het pakket van order 25365790 is door PostNL zonder aan te bellen retour gestuurd vorige week donderdag, dit is vorige week vrijdag bij jullie retour gekomen volgens de Track and Trace. Nu krijg ik vandaag 3 dagen later een mail dat het nog 2 dagen kan duren. Dit betekent een termijn van een week en dan moet het bedrag van 610 euro nog overgemaakt worden. Ik heb sinds vorige week nog geen pakket in handen gehad en jullie zijn dit ook nog is kwijt en ik ben 610 euro kwijt momenteel!!!!!

IK WIL GRAAG PER DIRECT DE 610 EURO EN DE 1057 EURO TERUGGESTORT. IK BEN NU ALS ENIGE HET SLACHTOFFER TERWIJL JULLIE EN POSTNL DE PAKKETTEN KWIJTRAKEN. IK WIL HET GELD TERUG EN JULLIE KUNNEN DAN ZELF JULLIE EIGEN PROBLEMEN OPLOSSEN ZONDER DAT DIT DE KLANT 1600 EURO KOST!!!!!!

Geachte heer mevrouw,

Daarbij ben ik inzake order 25373229 ook al ruim 1057 euro kwijt omdat jullie dit ook kwijt zijn.......

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 18 maart 2020 om 10:10 geantwoord

Beste Youri,

Ik verwijs jou graag naar het antwoord op jouw vorige klacht op deze webshop en die van mijn collega's van het Klant Contact Center.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Team Webcare
de Bijenkorf

. . . . . . . . . . . .

Heeft op 18 maart 2020 om 10:21 geantwoord

Ik moet maar 3 weken wachten in de hoop dat ik mijn 1600€ terugkrijg voor 2 pakketten die ik nooit heb aangeraakt en die De Bijenkorf nu kwijt is... Toppp en niemand van de klantenservice kan iets zeggen alleen ‘ we snappen u, maar ik kan niks doen.. ‘

Alle klachten die gemeld zijn door youricreutz1