Klacht: ONZIN

doeterniettoe1994 op 28 maart 2018 over DigiD in de categorie Overheid

Ik moet aangeven of ik een controle sms wil of via de digi d app of alleen met gebruikersnaam en wachtwoord wil inloggen. Dan duurt het 3 dagen voor de actieveringscode van digi d om te komen voor het gebruik van je digi d, En dan heb je vervolgens de code en heb je geactiveerd via digid.nl. Wil je aangifte doen bij politie vragen ze om een verplicht gebruik van digid app of sms functie.zo kun je nog niks. nou moet ik naar jullie website om in te loggen en vervolgens weer een aparte digi d actieveringscode aanvragen voor sms functie en weer 3 dagen nou 2 weken dus totaal wachten voordat ik iets kan doen. Dit is absurd. Waarom geven jullie dan aan dat je uberhaupt als keuze wilt gebruikmaken van je digi d zonder digi d app en sms functie. Wat een romp slomp. Geef dan ook niet deze functie aan bij inloggen kan er niks mee.

laat inloggen zonder digi d en sms functie weg.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DigiD

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DigiD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door