Klacht: Onwetende personeel die er maar drie dagen werkt

op 14 augustus 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Wij hebben dure brillen gekocht bij Hans Anders in Klazienaveen ze zitten voor geen meter mijn neus is door de neusvleugels tot bloedens toe stuk wij er naar toe voor het bijstellen van de bril die van mijn man was helemaal scheef.

Er zat een meisje achter de Bali het haar uitgelegd maar ze zag niet dat hij scheef stond ze had het pootje er al afgedraaid maar ze snapte er niets van uiteindelijk heeft mijn man aan het buigen geweest om hem een beetje toonbaar te maken schandalig dat je dat zelf moet doen.

Toen was ik aan de beurt direct al weinig vertrouwen er in maar ze zei zit hij te los terwijl ik de hele neus kapot hebt ik vroeg haar mag er siliconen neusvleugels er op dat wist ze niet kon ze ook niet vinden ik heb haar gevraagd kan er dan iemand bij komen die er verstand van heeft want ik heb een dure bril en wil hem graag goed .
Ik heb nog tegen haar gezegd ik snap niet dat ze jou alleen in de winkel laten er was een achter zei ze .
En ze werkte er nog maar drie dagen en ze wist het ook allemaal niet dit kan toch niet mogelijk zijn iemand die niet weet wat hij moet doen daar laten staan ik vind dit niet normaal.
En ik ben hier ook vreselijk boos om zit je met een bril die pijn doet

Ik hoop dat u hier wat mee doet

Gr A de Haas
adehaas111@kpnmail.nl

Als het probleem door een deskundige word opgelost tot die tijd zet ik mijn oude bril weer op
Ik ben met recht een heel ontevreden klant en mijn man ook

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 14 augustus 2017 om 12:09 geantwoord