Klacht: onwaarheden in vermelding en pers. kontakt

op 17 juni 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Op 31 mei hadden wij een reservering staan voor hotel Les Neiges in Bourd d’oisans of liever gezegd zo werd ons voorgespiegeld.
Wij… 2 echtparen… hadden het goede voornemen om voor het goede doel de alp d’huez te gaan belopen maar moesten natuurlijk een hotel zien te vinden welke dicht bij de start was gelegen.
Nou we hadden “HET” hotel gevonden op 6 km van bourg d’oisans en nog mooier het was een aanbieding i.p.v. 2000 euro in de aanbieding voor 399 euro.
Omdat je dan je bedenkingen hebt bel je booking com en vraag je het e.e.a. en alles werd positief beantwoord qua afstand naar Bourg d’oisans.
Aangekomen in bourg gaf ons tom tom nog 25 km aan, Dat was even schrikken. Nog erger dat we over een verlaten bergweg moesten rijden en naar 1800mtr hoogte werden gestuurd.
Conclusie….niets van alle info klopte betreffende het hotel en afstand wat ons een vermogen heeft gekost om een paar keer op een dag kilometers te moeten rijden.
Ik wil schadeloos gesteld worden, zo heb ik dat aangegeven bij booking com. Maar nee hoor hun noemen de afstand nu in éne “afstand in vogelvlucht”
Ben ik een vogel???? NEEN
Dit had vermeld moeten worden bij de omschrijving. Dit is pure misleiding. We zaten gevangen in een spookstad waar alles uit gestorven was. Winkels waren afgeplakt met papier en gesloten om in het winterseizoen waarschijnlijk wel weer open te gaan.
Er was geen restaurant open.
Nou daar zat je dan boven op de berg bij 22.00 uur aankomst te klappertanden van de honger.
Want zelfs in het hotel konden wij geen maaltijd nuttigen.
Wie o wie gaat voor mij in de bres springen, want booking com weigert enige vergoeding.

ik wil gedeeltelijk schadeloos gesteld worden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marion Dietz