Klacht: onvrienlijkheid

op 14 juli 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zeer geachte,ik wil even wat kwijt.
een tijd geleden liep er een goeie manager en leuke personeel.
nu loopt er een nieuwe manager en merkt meteen een ander sfeer.
personeel chagrijnig ,en de manager geen tijd/loop je bijna omver.
ook met vullen van vakken blijven ze gewoon staan met kar.
ik merk ook dat klanten dit ook aan voelen

Gewenste Oplossing:

dat het personeel weer vriendelijk worden,en de manager weer voor de klant is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 26 augustus 2016 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door celectric11