Klacht: onvriendelijke conducteur

op 25 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een lange treinreis met vertraging.om 21.50 vertrokken uit Zwolle naar Emmen 24-9 .moest nodig naar toilet kon niet geen water stapt u onderweg maar uit en zoekt maar een toilet zeer onklantvriendelijk geen inlevingsvermogen voor iemand met hoge nood!!!!!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

noodsituatie oplossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 25 september 2016 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wat ontzettend balen dat je met hoge nood niet terecht kon in het toilet in de trein, omdat er geen water was. Je geeft aan als oplossing dat je graag zou zien dat zo'n noodsituatie opgelost wordt. Helaas lukt dit niet altijd a la minute.

Mijn oprechte excuses voor het defecte toilet.

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door treinreizigster