Klacht: onvriendelijk personeel

op 24 september 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Telefonisch belde ik de leenbakker om 10 voor half 5 dat ik een hoes voor logeerbed Praag wilde.
De verkoopster zou deze voor mij klaar leggen.Om 10 voor 5 zei ze in de winkel dat ze dat vergeten was te doen,ze zei dat ik zelf maar naar boven moest gaan voor zo,n hoes.
De drie verkoopsters die er stonden hadden op dat moment niets te doen en ze stuurde me weg.
Waaronder ook een dikker blonde verkoopster.
Ik liep naar boven waar nergens zo,n hoes was..en nergens personeel.
Toen kwam die dikkere verkoopster naar boven en ik vroeg het aan haar en zei dat ik het vervelend vond omdat ik nog naar de kwantum wilde en dat door dit gedoe niet meer kon.
Ze zei dat ik wel een hele rare timing had om zo laat boodschappen te doen.Ik zei dat dat mijn zaak was.
Ze haalde de hoes uit het magazijn.
Ik had als klant nooit de hoes zelf kunnen pakken want de hoes lag in het magazijn..en die dikkere blonde dame wist dat en liet mij voor niets naar boven sturen,terwijl ze er zelf bij stond en geen een verkoopster liep met mij mee.Ook zij niet ,terwijl ze niets te doen had op dat moment.
Ik wilde dat met haar bespreken en het enige wat zij zei was,
prettig weekend mevrouw.
Beneden vroeg ik aan het meisje waarom ze mij naar boven had gestuurd, terwijl ik de hoes nooit zelf kon pakken…ik wist het niet antwoorde ze.
Waarom heb je de hoes dan niet eerder voor mij gepakt..ik had het druk met klanten…even vergetend dat ik ook een klant ben en ook geholpen hoor te worden,en ze wist dat ik binnen een half uur in de winkel zou zijn.

Ik wil graag per email een excuses van de chef van Leenbakker Doetinchem en de wetenschap dat dit besproken is met de verkoopsters.
Op welk tijdstip dat je binnenkomt,een klant moet goed behandeld worden.
Zo net voor vijf uur waren er op dat moment geen klanten die geholpen moesten worden en de verkoopsters stonden met elkaar te praten.
Een verkoopster had vergeten een produkt te pakken maar wilde dit niet alsnog voor de klant doen.
Een andere verkoopster wist dat het produkt in het magazijn lag maar hield haar mond en bleef ook staan waar ze stond, bij de andere twee verkoopsters.
Ze veroordeelde mij voor het feit dat ik naar haar mening te laat mijn boodschappen deed en wilde niet naar mij luisteren toen ik vroeg waarom ik niet werd geholpen toen bleek dat ik iets nodig had uit het magazijn...en ik het produkt nog niet had door een fout van een verkoopster.
Dus wil ik excuus en weten dat de verkoopsters er door de leiding op zijn aangesproken.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Doetinchem126