Klacht: Onvriendelijk personeel

op 30 september 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ik denk een leuk weekendje weg te kunnen boeken naar centerparcs de Eemhof en daar bleef het bij (het denken). Ik wilde voor het weekend nog een huisje reserveren maar telkens als ik op ‘doorgaan’ klikte, gebeurde er niets. Ik dacht, ik bel wel even naar centerparcs, “even”, dat uiteindelijk een uur heeft geduurd wat ik ook schandalig vindt! Aangezien het een prijzig telefoontje naar het vakantiepark is. Uiteindelijk werd er opgenomen en ik vroeg aan de ‘vriendelijke’ receptioniste of zij mijn reservering wilde maken omdat het mij niet lukte. Krijg ik als antwoord: ‘ja dat zal dan wel al weg zijn’. Ja maar waarom staat het dan nog op de site? En inderdaad, hij was dr niet meer. Ik heb haar verteld dat ik het niet normaal vind dat er acties op de site staan die er dan niet eens zijn, dat dit misleidend is. De vrouw lachte mij gewoon uit, en vertelde daarna doodleuk; tsja, het is maar beter dat je niet kon reserveren, stel het lukte wel dan kwam je hier en dan was er geen bed voor je hahaha. ‘ ik vind dit echt heel erg ongepast. Ik kwam altijd bij de Eemhof, maar nu zijn jullie een klant kwijt. Maar waarschijnlijk zal het die receptioniste een worst wezen, want ach ze zit toch maar achter haar bureau aan de telefoon.

Dat er wat gedaan word aan klantvriendelijkheid van de medewerkers + een passende oplossing voor mij dat ik weer tevreden ben over centerparcs.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 02 oktober 2017 om 10:13 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Kellymmxx