Klacht: Onvriendelijk, geen geld terug

op 01 juni 2021 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ivm Corona expres de artikelen niet in de winkel gepast, om zodoende zo snel mogelijk de winkel te kunnen verlaten. Ik had dus enkele artikelen met diverse maten. Ik had uiteindelijk voor een bedrag van 280 (!) euro aan artikelen meegenomen. Toen ik een deel wilde retourneren werd mij verteld dat ik geen geld terug kreeg. Zeer onvriendelijk personeel ook. Klacht bij Hunkemöller hoofdkantoor ook ingediend. Geen enkele reactie. Door Corona heb ik al niets te besteden, ik wil behulpzaam zijn om snel de winkel te verlaten en nu zit ik met een tegoedbon van een winkel waar ik nooit meer wil winkelen. Ik ben er flink van overstuur.

Gewenste Oplossing:

IK WIL MIJN GELD TERUG EN ALDUS EEN FATSOENLIJKE AFHANDELING VAN MIJN KLACHT.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hunkemoller

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hunkemoller nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pjolie