Klacht: Onvriendelijk buschauffeur

op 09 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Tijdens het inchecken van mijn ov-chipkaart, deed mijn pas het niet ik heb uitgelegd dat ik een abonnement op heb zitten en dat ik met mijn vervoerbewijs (volgends de richtlijnen van breng/ov-chipkaart gewoon kan reizen. Ik kon mijn verhaal niet eens uitleggen en de buschauffeur ging z’n stem verheffen en erg lelijk tegen mij praten. Ik heb op een rustige toon gepraat en ook gezegd dat ik z’n manier van praten tegen mij noet netjes vond waarop hij antwoorde dat dat mijn probleem is!! En als ik het er niet mee eens was dat ik maar moest uitstappen Ik heb netjes mijn buskaartjes betaald maar vind dit niet normaal dat het op z’n manier moet.

Ik ben heel rustig gebleven en ik vind het niet proffesioneel van deze bus chauffeur en zou graag de aankoop bedrag van mijn buskaartje terug willen ( aangezien ik een abonnement hebt)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 10 september 2016 om 11:30 geantwoord

Hallo SMA,

Bedankt voor je bericht. Ik heb even voor je gekeken en zie dat je aangeeft dat dit voorval zich heeft afgespeeld op lijn 29. Dit is een lijn van Breng. Het zal hier dan ook gaan om een chauffeur van Breng en niet van ons. Mijn advies is daarom om je klacht neer te leggen bij Breng, zodat zij hier verder actie op kunnen ondernemen.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door SMA