Klacht: onvriendelijk

op 01 mei 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Wij waren om 9:25 bij Hans Anders in Echt.Er kwam een vriendelijke medewerkster aan en die werd binnengelaten. Wij moesten wachten.Om 9:37 deed onvriendelijke opticien deur open. Ik vertelde vriendelijk dat ik een nieuwe bril kwam uitzoeken en of mijn ogen gemeten konden worden. Daarop begon ze hatelijk te lachen en zei dat ik maar moest terugkomen en een afspraak moest maken.Er was niemand verder aanwezig in de zaak.Ze wou mijn ogen niet meten. Zeer onvriendelijke luie opticien. Ik kom al jaren bij Hans Anders maar nu nooit meer. Ik kan nergens vinden dat je eerst een afspraak moet maken.Ben vertrokken en naar pearle gegaan. Daar werd ik vriendelijk ontvangen en gelijk konden mijn ogen gemeten worden. Ze hielpen zelfs bij het uitzoeken van de bril en we kregen een kop koffie. Ik ga nooit meer naar Hans Anders.Dit is de tweede keer dat ik over deze medewerkster een klacht indien.

Als ik vriendelijk en behulpzaam geholpen wordt.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 01 mei 2017 om 15:25 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door m.sijben