Klacht: Onvolledige zending

op 13 september 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 31 juli 2017 plaats ik volgende bestelling:4 Wandelstokken Trektochtstokken Multi Functionele Wandelstokken 125cm (49 inch) Dempen Snelheid Lichtgewicht Anti-schok Aluminium.

Op 18 augustus 2017 wordt een pakket geleverd dat slechts 1 wandelstok omvat (foto in bijlage). Ik neem contact op met Ligt in the box en krijg als antwoord dat mijn zending nog onderweg is. Ik wacht, want het is mogelijk dat er nog 3 stokken worden nagezonden.

Op 29 augustus 2017 vraag ik nogmaals waar mijn stokken blijven. Ik krijg volgend antwoord:

Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. Het betreft 1 wandelstok bestaande uit 4 secties zoals staat aangegeven in de productbeschrijving. Excuses voor de verwarring.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

Ik reageer hierop dat in de productbeschrijving wel degelijk 4 wandelstokken worden aangeboden en dat ik deze wens te ontvangen. Hierop krijg ik volgend antwoord:
Beste klant,

Bedankt voor het winkelen bij ons. Wij gaan geen 3 wandelstokken nazenden.

Voor de volgende artikel(en) kunnen we u twee oplossingen aanbieden te kiezen:

product naam 4 Wandelstokken Trektochtstokken Multi Functionele Wandelstokken 125cm (49 inch) Dempen Snelheid Anti-schok Lichtgewicht Aluminium

1. retour
Alle geretourneerde artikelen moeten in nieuwstaat zijn, ongebruikt en voorzien van de originele labels en verpakking. Wij zullen de terugbetaling van €19.39 verwerken zodra we uw geretourneerde pakket ontvangen hebben.

2. coupon
De verzendkosten naar Polen kunnen relatief prijzig zijn vergeleken met de terugbetaling die u zult ontvangen (voor EU klanten bevindt ons retourmagazijn zich in Polen), daarom raden wij aan dat u het product houdt. Als compensatie voor het behouden willen we u een BonusTegoed aanbieden van €5. Graag horen wij van u of dit acceptabel is.

We zien uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Carla
lightinthebox.com Klantenservice

Ik heb alsnog gereageerd dat ik hier niet mee akkoord ga en de drie wandelstokken wens te ontvangen.

Mij gaat het niet om de 20 euro die ik betaald heb voor deze stokken. Ik vind het gewoon schandalig dat men zo de klanten om te tuin leidt. Retourneren is gemakkelijk volgens hen, tot je dit zou willen doen. Dan is het depot blijkbaar in Polen en dien je aanzienlijke kosten te betalen.

Gewenste Oplossing:

Ik wens ofwel de 3 overige stokken nog te ontvangen, zonder enige bijbetaling, ofwel dat ik de stok kan retourneren ook zonder enige bijbetaling en dat het bedrag integraal wordt teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 13 september 2017 om 19:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Bedankt voor uw reactie.

Hieronder zullen we u helpen om het retour van de product(en) te verwerken.

Alle geretourneerde artikelen moeten in nieuwstaat zijn, ongebruikt en voorzien van de originele labels en verpakking. Wij zullen de terugbetaling of vervanging verwerken zodra we uw geretourneerde pakket ontvangen hebben. De eventuele terugbetaling zal EUR 19.39 zijn.

De RMA code zal binnen 24u verstuurd worden.

Let op: SCHRIJF HET BESTELLINGSNUMMER en de RMA Code in het Retourformulier, anders kunnen wij noch de eigenaar van het pakket identificeren, noch uw terugbetaling of vervanging verwerken. Het Retourformulier kan via de link hieronder worden gedownload:

Retouradres en downloadlink:
https://www.lightinthebox.com/download/bc4d643c-05ab-49f5-8500-b8fef93e93c2

Het bestellingsnummer is: 1707310224363592

Zodra we uw geretourneerde pakket ontvangen en geïdentificeerd hebben, zullen we onderzoeken of de inhoud onbeschadigd en in ongebruikte staat is. Dit kan 3 tot 5 dagen in beslag nemen. Nadien zullen we u een bevestigingsmail sturen en de terugbetaling verwerken aan de hand van onze afspraak.

Het Retourformulier bevat alle benodigde retourneringsinstructies alsmede andere handige informatie.Indien u verder nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Carla
lightinthebox.com Klantenservice

3
System
17-09-08 18:23
Beste Diane De Bruyn,

Bedankt om te winkelen bij lightinthebox.com.

Dit is uw RMA code:
6153812

Print het retour-formulier en plaats deze aan de buitenkant van uw pakket. De RMA code zal opgeschreven worden nadat u het formulier afgedrukt heeft.

opmerking: Het retour formulier zult u terugvinden in onze vorige reactie, gelieve dit daar te vinden en af te drukken.

We danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
lightinthebox.com

Heeft op 14 september 2017 om 19:24 geantwoord

Ik wil geen retour. Ik wil wandelstokken.

Alle klachten die gemeld zijn door Diane De Bruyn