Klacht: Onvolledige aflevering en slechte sevice

op 20 december 2017 over Vaartland.nl in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goededag… Wij hebben een auto gekocht bij Vaartland.nl te Apeldoorn. Op de verkoopbonbon stond vermeld dat de parkeersensor kapot was. Vaartland had 10 dagen voor aflevering van de auto. Op de dag van aflevering was de verkoper te laat op de afspraak. De man was daarna ongemotiveerd. Hij bood bijvoorbeeld mijn partner een versnapering aan en deze kreeg ze niet. Nadat mijn partner de sleutel had gekregen, kwam ze er zelf achter dat de parkeersensor nog kapot was. Zij moest toen 3uur (!)wachten en toen was het euvel nog niet verholpen. Het onderdeel moest besteld worden en of het mogelijk was of we op een ander moment rerug zouden willen komen om de sensor te laten maken. Voor ons zou dat in totaal 250 kilometer rijden zijn. Zoetermeer -Apeldoorn- Zoetermeer. Mijn partner was assertief genoeg om de sensor in Stolwijk te laten repareren. Dat moest dan een week later gebeuren. Dat is tot daar aan toe… De dag na aflevering wilde ik de auto laten nakijken. De Euromaster had een aanbieding voor een vakantiecheck. De monteur zei dat de auto een reparatie achter de rug had. De as was vervangen. Het bedrijf dat dat gedaan had, had de auto niet goed uitgelijnd. Kosten 70 euro. Ik belde naar Vaartland en kreeg de ongemotiveerde verkoper aan de lijn. Ik vertelde hem wat er aan de hand was. Hij vertelde mij dat de auto was uitgelijnd. Ik wilde daar de gegevens van hebben. Nu komt het.: Ze hadden daar geen bon van omdat de printer kapot was. Ik heb de verkoper gezegd dat hij fout zat. Ik zei dat de auto op de dag van reparatie van de parkeersensor uitgelijnd zou moeten worden. Hij zou het doorgeven.
Ik ben de week daarna naar Stolwijk gereden. Van de sensor was doorgegeven dat hij gerepareerd zou moeten worden. De uitlijning was echter niet doorgegeven. Dat was weer een fout en nu begon ik een beetje knorrig te worden. Ik moest naar een ander bedrijf om dat te laten doen. Aangekomen bij ABA banden in Stolwijk.heb ik de auto laten analyseren. Conclusie: De auto moest uitgelijnd worden. Ik heb de ongemotiveerde autoverkoper gezegd wat er aan de hand was. Ook heb ik gezegd dat de kosten van uitlijning voor Vaartland waren. Dat moest hij aan zijn meerdere vragen. Ik heb toen expliciet gevraagd wanneer hij mij zou terug bellen. Hij zei 10 minuten. Ik wachten… De monteurs van ABA wachten. Na een uur heb ik de monteurs opdracht gegeven om de auto te laten uitlijnen. Nu was ik nog een beetje knorrig er geworden. Ik ben toen naar vestiging Stolwijk gereden om mijn verhaal te doen. Zij vonden ook dat de man uit Apeldoorn steken had laten vallen. Zij besloten voor mij te bellen. De ongemotiveerde verkoper zou mij zelf bellen. Dat deed hij met de mededeling dat we de kosten zouden delen. En toen… Schoot ik uit mijn slof. Door zijn toedoen moest ik op een dag waarop ik vrij had moeten nemen wachten en zelf dingen betalen. Ik heb hem gezegd dat ik verwachtte dat Vaartland de kosten voor rekening zouden nemen. Ook wilde ik mijn vrije uren vergoed hebben. Ik wilde brandstofkosten hebben en een excuus en een bosje bloemen voor mijn partner omdat zij zo schandelijk behandeld was. De beteuterde ongemotiveerde auto medewerker zei dat ik dan maar klantenservice moest bellen. Ik werd witheet… wat een enorme bediening door deze man. Ik belde de klantenservice en ik werd 3x doorgeschakeld naar een andere collega. Ik moest 3x mijn verhaal doen. De laatste zei: Stuurt u ons maar een mail. Tot op de dag van vandaag is dit niet opgelost. Een slechte ervaring.

Gewenste Oplossing:

Excuses
Bosje bloemen voor partner
Compensatie voor de uren die ik vrij heb moeten nemen
Vergoeding brandstofkosten
Betaling voor uitlijnen auto

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vaartland.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vaartland.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wimwam.vandermeer