Klacht: Onvoldoende service van hotel overnachting Londen

op 12 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben 2 kamers geboekt bij booking.com vanaf 29 Juni voor 3 nachten met 4 personden. Het Booking nummer: 1997.998.228.
We betaalden 317.95 Pound St. hiervoor ofwel 389.23 euro. Derhalve 130 euro per nacht.
De klacht: Bij aankomst was niemand aanwezig geen kamers voorbereid ter overnachting. Telefonisch contact werd niet beantwoord. De volgende dag werd na telefonisch contact de kamers wel voorbereid en kon de dienst toen pas worden geleverd.
De 1e nacht moesten we buiten doorbrengen omdat we pas laat arriveerden maar dit is conform afspraak tijdig doorgegeven. Oververmoeidheid was ons aandeel, heel vervelend begin van onze 4-daagse vakantie.

Gewenste Oplossing:

We zijn in beginsel tevreden als een schadevergoeding van 3.000.000 euro aan ons is overgemaakt.
Uiteindelijk zijn we ook tevreden met 130 euro. Gerechtigheid immers.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ron en Anneke