Klacht: onvoldoende kwaliteit

op 09 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Voor een vakantie in Noorwegen heb ik diverse hotels gereserveerd via Booking.com. Inzake Hotel Scandic Fornebu bij Oslo heb ik 3 ernstige klachten (28 juni – 3 juli 2017; boeking 1907967139).
1. het hotel blijkt niet in Oslo te liggen (zoals alle info suggereert), maar in Baerum. Hierdoor heb ik uren gezocht via de navigator in de auto, temeer daar ook Oslo een Martin Lingesvej kent.
2. ik kon geen WiFi-verbinding krijgen op i-phone, noch i-pad. Verder was dat in Noorwegen nergens een probleem. De balie in hert hotel heeft mij niet kunner helpen en zei dat niemand dat probleem heeft (voor mij natuurlijk oncontroleerbaar; minstens een andere gast had het probleem ook). Kortom , ik heb hoge kosten moeten maken vanwege roaming.
3. De kwaliteit van de kamer was beneden peil. Ik snap niet hoe een zichzelf respecterend hotel een arrangement voor 5 nachten aan een echtpaar durft aan te bieden, waarbij de tweepersoonskamer geen kleerkast had (alleen een smal nisje, gevuld met en strijkplank!! en 2 kleerhangers), slechts één gemakkelijke stoel; geen bergplaats voor de koffers, een venster dat slechts op een kier open kon (en dat tijdens bloedhete dagen).

Het zou u niet misstaan als uit coulance mij 25% van de totale kosten (25% van € 518,00 = € 130,00) retourneert. Mijn naam en banknummer:
F. Beckers, Schinnen, NL37INGB 0002 1947 55).

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fgjmbeckers