Klacht: onvindbaar

op 13 juli 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wil een klacht over de nederlandse spoorwegen indienen, echter krijf ik de melding dat het bedrijf niet gevonden is. Dit terwijl de volledige naam wel verschijnt bij de zoek suggesties. hier door kan ik niet naar de volgedende stap

Gewenste Oplossing:

als ik de nederlandse spoorwegen wel kan invoeren bij bedrijfsnaam

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 13 juli 2017 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ewester,

Wat vervelend dat het niet lukt. Als je via deze pagina http://www.klacht.nl/ns/ op \'meld uw klacht over NS\' drukt, dan is de bedrijfsnaam al ingevuld. Daarnaast wil het ook nog wel eens helpen als je het via een ander apparaat (mobiel, tablet, laptop) probeert.

Mocht het nog steeds niet lukken dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,
Tom@Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ewester