Klacht: onverzorgde huisjes

op 08 september 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Van 03 tot en met 07 september waren wij op uw park. Ik had deze huisjes geboekt voor de verjaardag van mijn man en ook voor onze dochter, schoonzoon en kleinkind. De twee huisje die ik geboekt had waren vies, vet en vuil. Er was schimmel in de badkamers, zelfs in de jets. Het interieur van de keukens was niet schoon, de pannen waren aangekoekt, in de kommen zat aanslag en vuil in en zo kan ik nog wel even door gaan. De wastafel lekte, de horren waren te smerig om aan te pakken, enz. Wat het onderhoud van de huisjes betreft, die is echt achterstallig. Mijn dochter had in de supermarkt beschimmelde eierkoeken gekocht.
Het personeel was vriendelijk en het zwembad was ook goed. Acht jaar geleden hadden ik en mijn man dit park ook geboekt en toen was alles netjes en goed verzorgd, vandaar dat we hier nog een keer naar terug wilde. Wij vonden het spijtig om te zien hoe dit park achteruit is gegaan.

Voor we konden genieten van onze week hebben we zelf eerst alles schoongemaakt, dus ik zou graag de schoonmaakkosten retour zien.
Voor de rest laat ik het aan het beheer van De Eemhof over wat zij een redelijke tegemoetkoming vinden.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 10 september 2018 om 12:01 geantwoord