Klacht: Onverwachte kosten, niet bereikbaar en transparant.

op 15 april 2020 over Snappcar in de categorie Vervoersbedrijven

Ik heb in oktober een auto gehuurd via snappcar. Terwijl deze geparkeerd stond heeft iemand anders de auto geraakt en is er schade ontstaan aan de bumper. Met de verhuurder constant contact erover gehad. Ik moest €250 voorschot betalen aan snappcar in November. Dit heb ik gedaan. Nu krijg ik een rekening van €1813,10 voor de reparatiekosten, zowel de eigenaar van de auto als ik weten niet waarom die zo hoog zijn en zijn er niet over geïnformeerd. Ik krijg een betalingstermijn van 7 dagen om dat bedrag op te hoesten. Verder wilt de garage niet vertellen wat voor werk er verricht is of een bon geven. Alleen Allianz wilt hun expertiserapport delen wat de indicatie moet geven voor de kosten. Waarin een volledige bumper spuitwerk gerekend wordt tov een sportrepair.
Nergens in mijn boeking heb ik gezien dat het eigen risico zo hoog was, en er was voor mij ook geen mogelijkheid om het af te kopen. Ik voel me genaaid op deze manier. De eigenaar van de auto ook.

Duidelijkheid van Snappcar waarom en hoe deze kosten tot stand zijn gekomen. Een transparant schadeherstelproces. Een normale betalingstermijn.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Snappcar

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Snappcar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maalve