Klacht: onverwachte kosten

op 04 juli 2016 over Dealextreme.com in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de bestelling van mijn product van bijna 100 euro stond vermeld dat er geen verzendkosten waren. De volgende dag kreeg ik de gegevens van DHL waarmee ik in kon loggen om mijn douanekosten te voldoen.
Mij was op voorhand niet gemeld dat er douanekosten waren en bovendien waren ze belachelijk hoog: 43,20 euro. Omdat deze verzendkosten zo hoog zijn, wil ik het gevraagde product helemaal niet meer en wil gewoon mijn geld terug. Op de site van DEALEXTREAM raak ik verstrikt in een wirwar van protocollen en regels en extra kosten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn betaalde geld terug heb (mijn producy heb ik nog niet in huis)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealextreme.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealextreme.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aartsprado