Klacht: Onverwachte kosten

op 02 mei 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Vandaag kreeg ik onverwacht een sms dat ik op 80% van mijn bundel zat en 7 minuten hierna kreeg ik een sms dat ik al op 100% zat. Terwijl dit niet op mijn telefoon staat bij internetverbruik, hier staat namelijk 940 mb van de 1000. Het bleek dat mijn browser 500 mb had verbruikt terwijl ik er niet op zat en niks open had staan. Na het sms’je van de 80% heb ik dus mijn browser verwijdert omdat ik dat niet vertrouwde. Aan het eind van de avond kreeg ik een mail dat mijn abonnement geblokkeerd was, wat ik ook snapte omdat ik “100%” zou hebben verbruikt maar hierin stond ook dat er 50 euro overheen is gegaan terwijl ik aan het begin van mijn abonnement een plafond heb ingesteld en deze ook nog eens op mijn telefoon zelf staat. Groet. Marielle

Ik vind dit heel raar en zit er ook echt over in? En hoop dat deze fout kan worden hersteld?

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 11 mei 2016 om 10:00 geantwoord

Beste mevrouw Kallewaard,

Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met mijn collega's van de klantenservice en dat er een passende oplossing is geboden. Daarnaast is het Plafond ingesteld waarmee kosten buiten de bundel kunnen worden voorkomen. Ik ga er vanuit dat uw situatie hiermee is opgelost en ik ga uw melding dan ook sluiten.

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via 0900-1418 (€0,35 cent per gesprek).

Alan

Simpel