Klacht: Onverklaard hoge factuur

op 19 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds september afgelopen jaar heb ik een mobiel breedband abonnement van Vodafone, dat koste tot en met mei 19,95 euro, binnen de bundel. In mei moest ik opeens 164 euro betalen en afgelopen maand 93 euro, terwijl ik mijn internetgedrag niet heb veranderd. Vodafone heeft geen verklaring zegt alleen dat ze een sms hebben gestuurd. Ik heb geen sms ontvangen (als ze bedoelen dat ze een sms naar mijn mobiel breedband kastje hebben gestuurd… dat kun je niet lezen). Kreeg geen enkele verdere verklaring. En kan me ook niet registreren op de website, omdat je daar een mobiel nummer voor nodig hebt… Is er na de brand iets mis gegaan?

Een verklaring voor het hoge verbruik of terugstorten van het teveel betaalde bedrag. Ik heb ondertussen mijn laatste incasso opdracht teruggeroepen en ik betaal geen rekeningen meer voordat Vodafone verklaart waar dit aan ligt.

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste Tammo71, Bedankt voor het aangeven van je klacht. Ik heb je een e-mail gestuurd met meer informatie hierover. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 17 augustus 2012 om 11:01 geantwoord

klant een e-mail gestuurd met meer informatie over zijn klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tammo71