Klacht: Onvang geen folders

op 25 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Beste Spotta,
Wij ontvangen helaas de folders van de lidl e.d. niet meer. Groot pakket folders. Soms ontvangen we 2 pakketten maar meestal niets. Graag zouden we deze weer ontvangen.
We wonen op dorpsstraat 476 in Assendelft.

Als ik wekelijks het folderpakket weer krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 mei 2020 om 10:51 geantwoord

Beste heermevrouw,

Wellicht is het handig om te weten dat alle folders sinds enkele weken zijn samengevoegd in 1 pakket. Je ontvangt van ons een pakket in plastic (vaak zonder Spotta opdruk). In dit pakket zitten folders van onder andere Albert Heijn, Kruidvat, Aldi, Lidl, Gamma en Praxis.

Heb je dit pakket niet ontvangen? Dan horen wij dit graag. Je kan je melding het beste doorgeven door een mail te sturen naar [email protected] of via ons contactformulier op www.spotta.nlklantenservice.

Tip
In de tussentijd hoef je geen voordeel te missen. De folders kun je namelijk online bekijken via Folders.nl en in de app. Elke zondag staan de nieuwe folders online. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Dorlandijff