Klacht: Ontzettend vies premium huisje Centerparcs Huttenheugte

op 03 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,
Hierbij willen wij graag onze klacht indienen.
Als wij een weekend weg gaan, boeken wij ALTIJD bij Centerparcs. Voornamelijk omdat wij uit eigen ervaring weten dat de parken kwaliteit bieden. Wij kiezen altijd voor een premium/vip huisje, omdat wij een schoon huis van essentieel belang vinden voor onze kleine (rondkruipende) kinderen.
Toen we vrijdag jl. aan kwamen bij huisje nummer 564 van de Huttenheugte, viel ons de vieze, plakkerige vloer direct op. Nadat we de vloer met een natte doek hadden afgenomen en de twee baby’s begonnen te huilen om een fles, constateerde we dat de magnetron niet werkte (dit werd binnen twee uur opgelost). Het servies en bestek in de kasten waren nat/vies en de glazen stonken enorm naar chloor, waardoor we de thee maar hebben gelaten voor wat het was.
Bij aankomst viel ons de hoeveelheid poep ook erg op. Langs het pad naar de voordeur lagen drollen en zelfs op het terras! Lees hondendrollen! Het was ontzettend vies. Op deze plek moet veelvuldig een hond zijn uitgelaten (het was echt geen ganzenpoep). Ons dochtertje kon hierdoor niet buiten spelen!
De slaapkamer achter in de gang had een vreemde, vieze doordringende geur. Ondanks dat we deze het hele weekend gelucht hebben, ging de geur er niet uit.
Het hele weekend hebben wij last gehad van VEEL mieren. Mieren in de keuken, afvalemmer, over de salon- en eettafel en op de kinderkamer. Slapeloze nachten gehad omdat ons dochtertje niet wilde slapen omdat ze bang was dat de mieren in haar bed zaten, dat ze jeuk had etc.!!!
Verder zaten er niet op alle stopcontacten plakplaatjes.
U begrijpt dat we ondanks de grove € 501,97 die wij hebben betaald voor ons weekendje weg, totaal niet hebben kunnen genieten. Wij hadden vrienden meegenomen die nog nooit in een park van Centerparcs waren geweest, en op aanraden van ons, mee zijn gegaan. Nou die komen in ieder geval niet meer terug! Wij hebben dit nog nooit meegemaakt!! Van een ontspannen vakantie was absoluut geen sprake. Onze kinderen konden wij nog niet eens op de grond in het huisje zetten!! Ze zaten tussen de mieren en na het kruipen hadden ze de broek ontzettend zwart! Wij hebben al het servies en bestek opnieuw moeten wassen. Het geld was het totaal niet waard!! Centerparcs moet zich schamen!! Vooral omdat ze reclame maken, dat ze een kindvriendelijk park zijn!!

Wij verwachten uiteraard dat dit op een goede manier opgelost gaat worden, want anders was dit voor deze twee families de laatste keer!!

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden wanneer wij het geld terug krijgen óf wanneer wij een weekend van Centerparcs krijgen en ze laten zien dat het huisje WEL kindvriendelijk en schoon kan zijn! Uiteraard in een vakantieperiode, aangezien wij verbonden zitten aan de schoolvakanties. Wij zien uw reactie spoedig tegemoet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 04 mei 2016 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 04 mei 2016 om 10:25 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,
Allereerst een correctie op de mail. Er lag niet overal op het park hondenuitwerpselen, maar rondom ons huisje. Zowel op het pad naar het huisje toe als op het terras!!
Wij gaan absoluut niet akkoord met een bon van € 100,00. Wij hebben een grove € 501,97 betaald voor het premium huisje!! Worden we hier nou voor de gek gehouden? Wij hebben een weekend doorgebracht tussen de mieren, ze liepen over het aanrecht, zaten in de keuken (lees o.a. in de zak met krentenbollen die in een kast lagen), in de woonkamer en op de slaapkamer van onze dochter waardoor ze 's nachts geregeld wakker werd! Uit angst voor kriebelende mieren!! En dan nog niet over de geur van de slaapkamer te spreken... En u noemt dit een minder leuke ervaring?? Wij hebben veel in het huisje gezeten, aangezien wij jonge kinderen hebben die tussen de middag slapen en 's avonds op tijd naar bed gaan! Daarom ging onze keuze uit naar de premiumvariant. Ze konden buiten de box niet eens lekker spelen door de mieren en de ontzettend vieze vloer!! Wij voelen ons absoluut niet serieus genomen!! We verwachten een spoedige reactie van uw kant en een goede oplossing!!

Reactie van de melder van de klacht JanineWee

10 maanden geleden - Overigens is de status van deze klacht echt niet opgelost!! Als we niet spoedig een serieuze oplossing en antwoord krijgen, dan plaatsen we de klacht opnieuw!!

Alle klachten die gemeld zijn door JanineWee