Klacht: ontwerp fouten

Piraruku op 10 april 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

Een jaar of 3 geleden heb een Philips Tv gekocht de 40PFL3208.12k
na 2 Maanden was mijn scherm al stuk en kreeg ik een nieuwe(garantie)nu
doet een H.D.M.I kanaal het niet meer.
Reden is dat Philips een Horizontale aansluiting voor de H.D.M.I heeft op de achterkant en een Verticale aansluiting op de zijkant.
Wat gebeurd er nu na een aantal jaren met die Verticale aansluiting,die word alsmaar wijder en wijder omdat de aansluiting het gewicht van de kabel niet kan dragen,en iedereen weet dat die H.D.M.I kabels best wel dik en zwaar zijn voor een verticale aansluiting want het gewicht van die kabel word dan niet goed verdeeld(en word op die manier helemaal uitgewoond)met een Horizontale aansluiting word het gewicht van de platte stekker beter gedragen hier heb ik ook geen probleem mee.

Ik heb Philips hierover gebeld maar kreeg gewoon een Front bureautje die zei dat ze hier niets aan konden dan,alleen laten repareren,wat ik dus niet doe voor een tv waar ik 375,00 voor heb betaald.
Maar het ergste vind ik dat Philips niet wil of kan het niet begrijpen dat de aansluitingen op deze manier erg snel stuk gaan.

Als Philips z,n ontwerp fout toegeeft.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door