Klacht: Ontvangst van aanmaningen en invorderingen naar foutief adres

op 12 september 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Beste,

Sinds een aantal weken ontvangen wij per brief aanmaningen en nu ook al invorderingen voor een product van Mediamarkt dat nooit door ons besteld noch geleverd is. De zogenaamde bestelling staat op naam van een persoon die ons onbekend is en ook nooit op ons adres heeft gewoond. We hebben meermaals klarna.nl gecontacteerd via mail maar ze laten het telkens na om te reageren. We willen dat deze onzin stopt. We willen dan ook een klacht indienen tegen Klarna omdat ze onrechtmatige brieven sturen met foutieve gegevens. Voordat dit uit de hand loopt en er deurwaarders aan onze deur gaan staan zou ik het op prijs stellen dat u probeert contact op te nemen met Klarna want dat is ons nog niet gelukt.
De invordering die ons is toegestuurd is trouwens toegevoegd.

Tim De porte

Als Klarna het onterecht sturen van aanmaningen en invorderingen stopt en ons bevestigt via brief dat dit wordt rechtgezet in hun datasysteem.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 13 september 2017 om 08:35 geantwoord

Beste Tim,

Dit is zeker een vervelende situatie. Wij willen dit natuurlijk graag voor u oplossen.

Door onverwachte drukte kan het op dit moment langer duren dan normaal voordat uw e-mails worden beantwoord.

Uw klacht over Klarna in verband met het sturen van onrechtmatige brieven met foutieve gegevens zal ik doorsturen naar ons klachtenteam. Zij bekijken iedere klacht serieus en zijn voortdurend bezig om Klarna in alle opzichten te verbeteren.

Het lukt niet om de bijlage die u heeft toegevoegd te openen, maar ik zou u hoe dan ook vriendelijk willen verzoeken om telefonisch contact met onze veiligheidsafdeling op te nemen via 020 808 20 65.

Onze veiligheidsafdeling kan er met uw medewerking namelijk voor zorgen dat de brieven zullen stoppen en dat de gegevens die bij het bestelproces zijn gebruikt worden geblokkeerd.

Alvast bedankt voor uw medewerking en een prettige dag toegewenst.

Groet, Brian

Reactie van de melder van de klacht TimDp

4 maanden geleden - Ik heb nog steeds geen oplossing mogen ontvangen op mijn klacht. Mag ik u uitdrukkelijk vragen om op zeer korte termijn te reageren anders zijn wij genoodzaakt om deze klacht in te diene bij andere instanties. Mvg, Tim De porte

Heeft op 16 september 2017 om 19:49 geantwoord

U kan mij trouwens telefonisch contacteren op het nummer 0032474943067

Alle klachten die gemeld zijn door TimDp